UC
Inicio / Investigación / Publicaciones recientes

Using Video to Examine Formative Assessment Practices as Measures of Expertise for Mathematics and Science Teachers

Tipo de Publicación: Artículo
Título: Using Video to Examine Formative Assessment Practices as Measures of Expertise for Mathematics and Science Teachers
Nombre publicación: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
Autor Principal: Dante Cisterna
Indexación: ISI

Factors (not) affecting what students do with computers and internet at home

Tipo de Publicación: Artículo
Título: Factors (not) affecting what students do with computers and internet at home
Nombre publicación: Computers & Education
Autor Principal: Learning, Media and Technology
Indexación: Scopus

Principled Improvement in Science: Forces and proportional relations in early secondary-school teaching

Tipo de Publicación: Artículo
Título: Principled Improvement in Science: Forces and proportional relations in early secondary-school teaching
Nombre publicación: International Journal of Science Education
Autor Principal: Paula Guardia
Indexación: ISI

Fidelidad de la implementación de prácticas de liderazgo instruccional

Tipo de Publicación: Artículo
Título: Fidelidad de la implementación de prácticas de liderazgo instruccional
Nombre publicación: MAGIS, Revista Internacional de Investigación en Educación
Autor Principal: Germán Fromm
Coautor: Ingrid Olbrich y Paulo Volante
Indexación: Scopus